14 Ekim 2013 Pazartesi

triko zamanı


Kumaşçılarda triko kumaşlara musallat oldum bu kez, bu hiç iyi olmadı, çünkü triko kumaş  fazlaca yer işgal ediyor. Ne tarafa çekersen o yana uzayan trikoyu (ki 2 metreye yakındı) sonunda yere sererek biçtim, hep hayal ettiğim gibi, kalıpsız, giysi üzerinden. Sanki çoğu çöpe gitmeyecekmiş gibi cimri cimri hem de... Tam bir hafta uğraşarak bir şeye benzettim, çamaşır sepetinde yıkanmayı bekliyor. Fotoğrafı yok. 


Kalan minik bir parçayı, yine tamamen uydurma şekilde kafadan minik bir kazak gibi kestim. Düz makine dikişi ve overlok ile buraya kadar mükemmel oldu.  


Altına tüll-kumaş karışımı etek düşündüm ve burada diktiğim modeli kumaşın üzerine bir kat tül yerleştirip diktim. 


 Trikonun yaka, etek ve kol ağızları çift dikişle yamulunca, yeni başladığım örgüme sarıldım. 


  Şık Düğme'de ihraç fazlası saf yün (%100) 50 gramlık yumaklar 2 TL. Tabii ki renk seçeneği fazla değil. 


Üzerinde yazılı markanın web sitesine baktığımda, (soufle) renkler çok çeşitli. Fiyat bilgisini merak ettim, burası bir fikir verebilir. 


Örgüsü zevkli ve kalın (7-8 numara) şişle örüldüğü için kolay biten cinsten. Mutlu bayramlar.

5 yorum:

  1. banada alsana o yünlerden :))
    yaka kenarlarınada tela bant ütüle yamuk olmuyor o zaman .ellerine saglık çok hoş olmuşlar .kalıpsız dikme derim ben .anladıgım kadarıyla ki öylesin itinalı dikiş diktigin için olmadıgında çöpe atarsın .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dikisdersi, düşündüm telayı da esnek olsun diye ütülemedim. Bir daha öyle yapayım. O yünlerin renk seçeneği az. Yarın işe başladığımda kırmızı varsa alayım, ya da hangisi dersen. Mor göründüğü gibi değil soluk bir mor. Ben severim gerçi.

      Sil
  2. Ne diyelim, trikonun yamulmasına üzüldüm. Güzel bir kombin olmuşlardı fırfırlı tül etek ile. Belki bir çözüm bulunabilir, kenarları biyeyle geçirilebilir örneğin. Kolay gelsin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. en azından elimde tül etek kaldı. Halbuki o bir konu mankeni idi, gördüğünüzden daha güzel oldu. Biye de hoş durur aslında trikoda, iyi fikir.

      Sil
  3. bloğunuzu yeni gördüm ne tatlı şeyler yapıyorsunuz bayıldım hemen izlemeye aldım kolaylıklar diliyorum . Görüşmek üzere..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...