19 Ekim 2013 Cumartesi

bebek yeleği


Paylaşmasam olmazdı. Dikeceğim kapitoneli bebek ceketine hazırlık olarak aynı kalıpla diktiğim yeleği çok sevdim. Ben bebek giysileri dikmeyi çok seviyorum galiba...


 Model Burda Eylül 2013 sayısı 142 ve 143.


Üst kısım pamuklu, astar flanel kumaş (bebe pazen). Çift taraflı kullanılabilir.


Yalnız Burda dergisinin Türkiye temsilcisi ya da her neyse, çevirilere biraz dikkat etmeli bence. Tamam bazı açıklamalar yetersiz, kabulleniyor insan, ama kapitoneli ceket açıklamasında dokuma tela olarak çevirdiği Volumenvlies Vlieseline bildiğimiz dokuma tela olmuyor. Bir çeşit sıkıştırılmış elyaf sanırım, tek tarafı yapışkanlı. Benzer bir malzeme ben de kullanıyorum. Çanta dikerken çok aramıştım. Türkiye'ye bu ürünleri getireni, satanı bulamadım. Dokuma tela kullanmayın sakın. Keyifli dikişler....

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...