24 Ekim 2013 Perşembe

kapitone bebek ceketi


Bir ceket diktim ama bu ceketten üç ayrı yazı çıkardım. Ben kendisini çok sevdim, baktıkça mutlu oluyorum.


İliklerini tuhafiyede açtırdım. Kumaş düğme bastırmadım, zor iliklenir diye.


Bu arada, kapitone desenini kusursuz çizebilmek için şablon (stencil) vardır diye düşünüp aramaya koyuldum. Arayan bulur. Hatırı sayılır bir para ödeyerek aldığım baklava desenli şablonu kullanmak için kendime kapitone bir yelek dikmeyi; başka bir mağazadan aldığım bu şablonu kare desenli şablonla istersem değiştirebileceğini söyleyen Şık Düğme'deki emektar tezgahtarın indirim önerisini değerlendirerek  o şablonu da satın almayı; tüm bunları yaparken hissettiğim suçluluk duygusunu da elimdeki tüm kumaşları kapitone haline getirerek yorgan, yastık, battaniye, kaban, yelek,  v.s. dikmek suretiyle bastırmayı planlıyorum. 



22 yorum:

  1. Çok sevimli olmuş ama :) Elinzie sağlık!

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim. Küçük dükkan da şenlenmiş bu arada. Bir bakayım.

    YanıtlaSil
  3. çok tatlı olmuş ellerine sağlık
    keşke bende yapabilsem:(
    fazlasıyla profesyonel iyi günlerde giysin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. O kadar profesyonel değil. Fazlaca özendim bunda.

      Sil
  4. Allah'ım bu ne güzel bir ceket olmuş böyle..Ellerinize sağlık.Sizden çok şey öğreniyorum.Teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Yardımcı olabildiğimi duymak beni sevindirdi.

      Sil
  5. yani gerçekten dikişin o kadar kaliteli ki, ellerine sağlık çook güzel olmuş.. sonlara yaklaşmasam kalkıp ben de dikeceğim ama geç kaldım:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Doğumdan sonra dikersin inşallah. Çok kullanışlı olacak gibi. 1-1,5 yaş dikince seneye giyer.

      Sil
  6. Bloğunuzu yeni keşfettim, çok beğendim, dikişleriniz çok güzel, cocuk kıyafetlerine olan ilginiz de çok hoş. Kendinize diktiğiniz kıyafetleride takip etmek ümidiyle kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Kendime dikmek zor geliyor, prova falan. Çocuk giysileri prova istemiyor pek. Düşündüğüm çocuğa olmazsa başka birine oluyor.

      Sil
  7. Kapitone cetveli ilgimi çekti. Ben de edineceğim. Elinize sağlık, ceket gerçekten güzel olmuş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Cetveller kolaylık sağlayacak belli de gerekli miydi bilmem.

      Sil
  8. :))) Dört gözle bekliyorum yeni kapitonelerini

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel olmuş,ellerinize sağlık.Ben de ankarada yaşıyorum,şık düğme benim de uğrak yerimdir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her gün oradayım. Muhakkak karşılaşmışızdır.

      Sil
  10. ne tatlı ama :) bir gün ben de böyle muntazam dikiş dikebilecek miyim? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tevazuya gerek olmadığını düşünüyorum, blogunuzdaki güzellikleri hepimiz biliyoruz. Kelebekli pikeleri de kopyalayabilirim izniniz olursa. .

      Sil
  11. Çalışma hayatından dolayı ancak emekli olunca, daha yeni yeni acemice dikiş dikmeye çalıyorum ama annemden dolayı iyi dikişin ne olduğu hakkında da fikrim var. Sizin emeklerinize her bakışımda gerçekten düzgün ve temiz dikişin ne olduğunu bir kere daha görüyorum ve bana çok güzel öğretmenlik ediyorsunuz, çabama da gayret katıyorsunuz. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülay Hanım, yardımım olmuşsa ne mutlu. Biraz özen, biraz sevgi ile her şey güzelleşiyor. Eliniz alışınca her şey daha kolay geliyor. Kolaylıklar dilerim.

      Sil
  12. bu modele anlatmanız çok iyi olmuş.tşk

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...