17 Şubat 2014 Pazartesi

sukut-u hayal


Günlerdir ne zaman çıkacak diye yolunu gözlediğim dergiyi bugün elime aldım ama, öğle yemeği yediğim mekanda sayfalarını karıştırmamla yaşadığım düş kırıklığı tarif edilemez boyutlarda. Tamam, basit bir dikiş okulu olacağını tahmin ediyor, ancak içeriğinde Burda dergilerindeki Dikiş Okulu bölümlerinin tekrarını değil yeni modeller ve yeni açıklamalar bekliyordum. Nette model ve içerik bilgilerine ısrarla yer verilmemesi bu yüzdenmiş demek ki. (Burda, bu ay üç ayrı dergi çıkardı. Pratik Dikiş- Klasikler sayısı, model sayısının azlığına rağmen daha güzel)


Hatırladınız değil mi? Özellikle 2013 olmak üzere son yıllarda Burda dergilerini alanların çok iyi bildikleri modeller var bu dergide. Açıklamalara dikkatle bakmadım ama, bir fark olduğunu sanmıyorum.


Son posttan bu yana dikiş adına yapabildiğim bir örtü, makinede kumaş parçalarını birleştirip makinede yorganlama yapılan türden. Yorganlama gerçekten de görüntüyü çok güzelleştiriyor. Tüm dünyada erkek-kadın bu işe gönül verenlerin sayısının bu kadar çok olmasına şaşmamak lazım. Benim yaptığım bu örtü tamamen deneysel, acemice. Sonuçta kumaşlar da bu iş için özel alınmış ya da seçilmiş değil.


Kullandığım kumaşlar tamamen nevresim dikişlerinden (geniş ailede) artan parçalardan oluşuyor, arka yüzde astar dahil. 


Sonra bir de masa örtüleri var ki, sanırım dört ayrı kumaştan dikdörtgen, kare ve yuvarlak masa örtüleri. Kumaş deseni dışında bir özellikleri olmadığı için yayınlamıyorum. Aşağıdaki resmi bulunan örtü şu anda yazı yazdığım mutfak masamın üzerinde.


Evet, mouse kullanıyorum ve evet dizüstü bilgisayarım yenilendiğinden beri hiç bir fotoğrafı düzenlemiyorum. Cepten çektiğim gibi hoop PC ye ve ordan bloga. 


Bunlar da masa örtülerinin artan parçalarından yapılan torba-çantalar. Bu çantaları biz daha çok evde, genellikle de mutfakta kullanıyoruz. Dışarıda da kullanılabilir elbette. Fotoğrafları, üşengeç bir kadının çantaları üst üste ekleyerek çektiği belli olmuyordur umarım. 





Sakin ve huzurlu bir hafta geçirmeniz dileği ile....

13 yorum:

  1. Diktiklerinizi ben çok beğendim.Güle güle kullanın. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Ben de pazar günü aldığımda aynı hayal kırıklığını yaşadım. Zaten yıllar içinde kuşa dönen model sayısına boynunu büküyor herkes mecburiyetten ama bu son olay kandırıldığım hissini uyandırdı bende :( Ayıptır yahu.
    Neyse, kumaş ve model seçimlerinize zaten bayılıyorum. Hepsi süper görünüyorlar yine :)
    Benim de böyle desenli kumaşlarla ne hayallerim var ama yeterli tecrübem maalesef yok. Olsa da kıyamam kesmeye herhalde. Şimdilik bendekilerin karşısına geçip, sevip sevip yerlerine kaldırıyorum. Bu kumaşlar da tam sevmelik :)
    Ellerinize sağlık tekrar.

    YanıtlaSil
  3. Ben bir kaç defa Burda dergisi aldım ama hiç kullanamadım. Bazen oturup netten modelleri inceliyorum ve dediğiniz gibi bir birine çok benzeyen modeller. Detaya inilirse beli de aynı modeldir diyebileceklerimiz bile var. Bir de önce ben dergide modeli beğenmiyorum ve bloggerlardan biri diktiğinde model hoşuma gidiyor. Bunlar acemice uğraşan benim sözlerim. :) Sizler daha iyi biliyorsunuz. :)
    Çantalar çok hoş olmuşlar. Masa örtüsünün deseni de çok güzel. Aynı maouseun pembesi vardı benim de. :) Yorganlama iyi bir değerlendirme çalışma oluşmuş, aynı zamanda fikir ashibi de yapmıştır.
    Çok yazdım sabah sabah. Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
  4. Hay Allah,iyi birşeyler bekliyordum ben de:(((

    YanıtlaSil
  5. burda bunu hep yapıyor. Bende internetten eski dergilerden 5-6 tane aldım özellikle büyük benden önceki birkaç dergide olanları toplayıp tek dergi olarak yayınlamışlar kendimi kandırılmış gibi hissettim.

    YanıtlaSil
  6. Klasikleride bunuda almadım. Bu akşam migrosa gitmece :) Ben her sayıyı alıyorum. Dikiyor muyum hayır ama alıyorum. Kaçırmam :)

    YanıtlaSil
  7. arada çıkan çocuk dergileri de öyle eski modelleri derleyip topluyorlar. benimde pek alasım gelmiyor artık.

    YanıtlaSil
  8. Kadıköy de eski burdaları aldığım sahaf bu konu da herkesin şikayet ettiğini ve herkesin farklı model çıkmadığından muzdarip olduğunu bunun da sebebi burdanın sahibi 2006 da öldü öldükten sonra artık farklı birşey çıkmaz oldu çünkü
    kadın kendisi terziymiş" diye bilgi verdikten sonra artık burda alma geregi duymuyorum.

    YanıtlaSil
  9. Ama bir de yeni başlayanlar açısından düşünün... Mesela ben... Bu sayıdaki modelleri çook beğendim... Benim için çok iyi oldu... :)

    YanıtlaSil
  10. Pandada nisann sayisinin tum modelllleri var harika bir sayi geljyor

    YanıtlaSil
  11. Ben Şubat'a ayındakilere yanaşmamıştım hiç, çok şey kaybetmiyor muyum acaba;)) Neyse zaten Nisanı da hemen Şubat bitmeden veriyorlar stantlara onda güzel şeyler olduğunu umalım... Sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. Dergi surekli ayni seyleri veriyor yaptiginiz isler cok guzel

    YanıtlaSil
  13. Dergi surekli ayni seyleri veriyor yaptiginiz isler cok guzel

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...