7 Ekim 2012 Pazar

şortlu elbise


 Blog adımın, düşündüğüm gibi algılanmadığını sezinledim. Dikişin benim için bir çeşit terapi olduğunu belirtmek,  gidiş dönüş dahil 12 saat süren iş-mesai, akşam ev-aile sorumlulukları, kaçınılmaz stres,  kendine kitap-televizyon-alışveriş-gezme dışında bir uğraş yaratma çabası. Dikişin tedavisi-terapisi değil yani. Zaten aslında iki sözcüğün arasında bir tire işareti var. (dikis-terapi)


Elbise ve şort 1-1,5 yaş, 86 beden. Benzerlerini Etsy'de ve birçok blogda gördüğüm fırfırlı şortun, bu nedenle linkini veremiyorum. Bana ait bir tasarım değil, yanlış anlaşılmasın. Kalıbı Burda'dan, burada ve buradaki elbiseler de aynı kalıp. Şortu biraz kısalttım, fırfırlar yalnızca arkada.   



Her seferinde üzerine basa basa söylediğim gibi, blogumda gördüğünüz hiç bir elbise kendi tasarımım değil. Tasarımcı da değilim zaten. Burda dergileri ya da hazır kalıplar, farklı kumaşlar ve modeller üzerinde biraz oynayarak farklılık getirilmiş ürünler yalnızca. 


Düğme konusunda zorluk çekiyor musunuz? Ben çok sıkıntılıyım, bebek-çocuk vücuduna zarar vermeyecek-çizmeyecek, orijinal renklerde, kolay iliklenir düğme bulmakta zorlanıyorum. Su elbiseye diktiğim düğmeleri, şekli hoşuma gittiği için aldım, ancak dikerken fark ettim ki sert ve keskin kenarlı. İçime sinmedi, değiştirebilirim. 

14 yorum:

  1. çok güzel olmuş eline sağlıkkk....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mirays çok teşekkür ederim. Çok kötü ve yoğun iki hafta geçirdim. Cevap da yazamadım. İnşallah bir daha olmaz.

      Sil
  2. Randevulu terapilere bile bu kadar düzenli gidilmezken sizin dikişle terapinizdeki düzen beni çok özendiriyor.Çocuk elbisesi dikmek için hayırlıysa bir kızım olmasını çok istiyorum ama sanırım sabır edemeyecem çünkü çok güzel renkler de kumaşlar kullanıyorsunuz ve çok tatlı ciciler çıkarıyorsunuz ellerinize yüreğinize sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pamukşekeri çok teşekkür ederim. Sizlere bir özür borçluyum. Yanıtlamakta geciktim. Allah gönlünüze göre ve hayırlısını versin diyorum o zaman..

      Sil
  3. Ben de sizin gibi dikişi terapi olarak görüyorum.Boş kalan insan şeytanın oyuncağı oluyor çünkü.Calışmalarınızı beğeniyle takip ediyorum.Küçük kızıma dikeceklerim için bana ilham veriyorsunuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rabia çok teşekkürler, birilerine ilham kaynağı olabiliyorsam ne mutlu bana.

      Sil
  4. Çok cici bir elbise olmuş. Şortu da öyle. Elinize sağlık. Düğme konusunda haklısınız. İnsan yabancı bloglarda gördüklerine özeniyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çiğdem, teşekkür ederim. Siz de sanırım malzeme konusunda sıkıntılısınız. Gerçekten biri çıksa da şu sorunu çözse..

      Sil
  5. bloğunuzu yeni keşfettim sayılır.ilham veren yazılarınız için binlerce teşekkür.beceremem belki ama kızım için minik bir elbise dikmeyi çok istiyorum ..tabi verdiğiniz ipuçları eşliğinde şimdiden sağ olun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adsız, keşke adınızı da yazsaydınız:) Bir yerden başlamak lazım eğer dikmeyi istiyorsanız. Umarım çok çabuk ve kolay başarırsınız.

      Sil
  6. BLOG AÇMADAN ÖNCE TAKİP EDİYORDUM ZATEN SİZİ ÇOK GÜZEL ŞEYLER YAPMISSINIZ ELLERİNİZE SAĞLIKK

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, ben de sizi beğeni ile izliyorum. Yoğunluktan yanıt yazamadım. İNşallah Bayramda biraz toparlanırım. Sevgiler.

      Sil
  7. dikiş üzerine eğitim aldınızmı el becerisimi hepsi birbirinden güzel çalışmalar ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adsız, adlar karışıyor ben şaşırıyorum. Dikiş üzerine hiç eğitim almadım. Almış olsaydım herhalde daha teknik ve zor şeyleri de dikebilirdim. Bu kadarı da yetiyor bana. Keşke daha çok zamanım olsa, dikmek ve yeni şeyler öğrenmek için...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...