20 Ağustos 2014 Çarşamba

kumaş çantalar


Son günlerin ürünü üç tane torba-çanta, fotolarını çekemeden kızçenin yanında, arkadaşlarına hediye edilmek üzere İstanbul'a gidince, hızımı alamayıp üç tane daha diktim. (Bloga fotoğraf lazım)


Önceki üçlü biraz daha büyük boyutlarda ve içte bol cepli idi. Bunlarda dış yüzüne cep eklemedim.


Ve sonuncu filli kumaş.


Bunlar da yeni oyuncaklar: Genelde düz kesimler için kesim matı-döner kesici kullanıyorum ve en beğendiğim bıçak Olfa. Aldığım yerde (kırtasiyesepetim.com) 45 mm ve 60 mm yedeklerini bulamıyorum artık, sadece 28 mm yedekler var. Yenilerini araştırırken bunları buldum.


Bir Samanpazarı gezisi dönüşü, Ulus'un eski yüncüsü Akcan Tuhafiyeden çok hesaplı aldığım kesiciler ve diğerleri, fiyatları itibarıyla eskilerden kalmış olduğunu düşündürttü. (Fotoğrafta sağ alttaki iki sarı daire, dikiş dikenler için çok elzem: Kağıt ağırlığı :)) ) Aşağıdaki şönil kesicinin Türkiye'de bulunmasının imkansız olduğunu düşünürken karşıma bu fiyatla çıkıvermesi ise büyük sürpriz oldu benim için. Sonra Şık Düğme'de gördüm: 60 TL. Aldığım fiyatı okuyabilirsiniz. Henüz denemedim, bıçaklar bozulmamıştır herhalde.


Yedek bıçağı yok, idareli kullanmam lazım. Zaten yapsam yapsam deneme amaçlı bir tane battaniye yaparım herhalde. Chenille quilt'i bilmeyen ve merak edenler buraya bakabilir. Her gördüğümü denemem şart tabii ki... Malzemesine varıncaya kadar da almam gerekiyor sanki. Oysa sivri uçlu bir makas da aynı işi görüyor.


Yukarıdakiler de zikzak kesim bıçakları, yedek bıçağı ile birlikte. Şık Düğme'de yedek bıçağın fiyatı 20 TL bıçak 55 TL idi, yanlış hatırlamıyorsam.

Yeni yazılarda görüşmek üzere...

7 yorum:

  1. çantalar çok güzel olmuşlar saplarına cıtcıt mı bastırdınız ? dıkışe benzemıyor sankı

    YanıtlaSil
  2. Çıtçıt makinesi ile kendim bastım. Zımba gibi bir şey. İyi geceler.

    YanıtlaSil
  3. bu fiyata böyle kaliteli malzemeler kaçmazmış zaten, iyi ki bırakmamışsın. çantalar da çok güzel, özenli görünüyor, ellerine sağlık ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler, akşam denedim şönil kesiciyi, muhteşem.

      Sil
  4. çantaların kumaşlarına bayıldım..özellikle kelebekliye..ben kelebek hastasıyımdır..nerden buldunuz ki?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...