17 Haziran 2014 Salı

yine minik elbiseler


Aslında beş tane elbise var, ikişer ikişer diktiğim fisto elbiseler bunlar. Bursa Pazarı'ndan alınma fisto kumaş ile klasik kalıp kullandım. Bedenler de karışık. 86 ve 92 bedenleri kafama göre küçülttüm, nasıl olur bilmiyorum. Son elbise de bir sonraki posta kaldı.


Bir metre kumaştan (eni geniş ise) iki bebek elbisesi çıkıyor, tabii kolsuz.


En küçük elbiseye bir de böyle şort diktim.


Elbiselere sedef düğme diktim boydan boya.


Fotoğrafları telefondan doğrudan yükledim, düzenleme yapmadım. Bir süre böyle olacak.
Hoşça kalın...

9 yorum:

  1. Çok cici olmuş bunlar:)) ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Çok şekerler. Kızımın küçüklük zamanları geldi aklıma. :)

    YanıtlaSil
  3. Bunlar çok cici olmuş,elinize sağlık. Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. YERİM YA ÇOK ŞEKERLER

    YanıtlaSil
  5. __ooo__(❤‿❤)__ooo__

    Zen byML…

    YanıtlaSil
  6. Ahhh bayıldım ....ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. Bu beyaz fisto kumaşların eni kaç metre olarak bulunabiliyor acaba? Sizin aldıklarınızın eni nasıldı?

    YanıtlaSil
  8. Ay bi de sormayı unuttum fisto kumaşların metre fiyatları ne kadar şu an Türkiye'de?

    YanıtlaSil
  9. dikiş aşamalarını da verin noluuuuurrrrrrr

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...