10 Mart 2013 Pazar

jean kumastan çanta


Torba gibi kocaman bir çanta oldu. Kumaşçının çok cüz'i bir fiyatla verdiği siyah jean kumaş parçası (bir iki tane de kanvas var) bu çantayı ancak çıkardı. Huyum kurusun, kumaşı kullanırken çanta boyutunu parçaya göre belirliyorum. Saplara, ceplere kumaş kalmayınca kıvranıp duruyorum. 


Astar olarak beyaz üzerine siyah puanlı pamuklu kumaş kullandım. Desenli kumaş ve öndeki saplar zorunluluktan araya girdi. Çantanın genişliği 50 cm , yüksekliği 32 cm, Taban genişliği 14 cm. 


Belli oluyor mu bilmiyorum, desenli kumaşın zemini aslında lacivert, çok aykırı durmadı ama. Jean kumaşın rengi siyah olmasına rağmen, dokusundan dolayı lacivert algısı yaratıyor insanda. Desenli kumaş en son Etsy'den aldığım kumaşlardan. 


Alttaki çanta da bir başka küçük jean parçasından. Ön kısmına incecik penye tişörtten kestiğim resmi aplike yaptım, araya tela yerleştirerek. 


Okuma yazma bilen dikiş makinemle harf dikişini denemek için yazdığım yazıyı sürfile makası ile kesip çantaya bağladım. Okuma yazma biliyor dediysem sadece yazabiliyor tabi. 


Çantanın arkasında tamamlanmayı bekleyen işler var. Bu aralar hem zamansızlık hem yorgunluk derken, blog da öylece kaldı. İyisi mi arada bir, zorlama da olsa bir şeyler yazmalı diyorum. Yazımdaki ruhsuzluğu hissediyorsanız eğer, nedeni tam da budur.  


Tabii yazılarıma genel olarak hakim olan ağırlık veya ciddiyet (!) ten bahsetmiyorum. O biraz meslek hastalığı. Akşama kadar sayfalarca kitap okuyup, sayfalarca görüşler yazan bir bloggerdan sevgi böcüğü, neşe pıtırcığı postlar beklemeyin canım siz de...

8 yorum:

  1. Çanta harika olmuş bende büyük çanta kullanmayı seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, evet büyük çanta daha kullanışlı oluyor da biraz boy fakiri olduğumdan orta boy çantaları tercih ediyorum ben. Büyük çanta kısa insanı daha da kısa gösteriyor sanırım.

      Sil
  2. cok guzel olmus.. ellerinize saglik. kendinizi zorlayin sizi buralarda gorememek uzucu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehtap hanım sağolun, zorla da olsa yapacağım bir şeyler inşallah. Bu arada kumaş konusunda, İzmir caddesindeki ikinci katta bir kumaşçı var. Sanki ara ara bakınca güzel şeyler çıkıyor. Hani İzmir Caddesinde 5 liraya şal ve şemsiye satan bir çığırtkan var ya, pasajın girişinde, alt katında terziler var. Onun üst katındaki kumaşçı. Kumaşlar daha bir açıkta duruyor. Az çeşit var ama daha güzel kumaşlar.

      Sil
  3. İkinci çanta çok ama çok güzel olmuş, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Küçükler hep daha güzel oluyor. Sevgiler.

      Sil
  4. Çantaların ikisi de çok güzel olmuş, ellerine sağlık. Sevgilerle...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...